Biznesa augstskolas Turība Starptautiskās komunikācijas un Sabiedrisko attiecību studiju programmu 4.kurs studenti vaicāja cilvēkiem par medijiem, kuros tie smēlās informāciju savām izvēlēm pirms vēlēšanām un vaicāja par to cik lielā mērā cilvēki sekoja priekšvēlēšanu atspoguļojumam medijos. Uzzini, kādas ir cilvēku izvēles, kā un vai mediji ir ietekmējuši culvēku izvēli.
Video autori: Adrija Maļinovska, Anastasija Mašņuka, Arnolds Sniķers, Diāna Rijkure, Madara Kozlova, Rēzija Žaunere, Rita Buša, Daniels Borgs, Kristers Uglanovs.
Divas ielu interviju sērijas skaties PODKĀSTU sadaļā.
Video ir tapuši Biznesa augstskola Turība medijpratības projekta ietvaros, kam augstskola ir saņēmusi grantu no Baltijas Medijpratības programmas, kas ir ASV Valsts departamenta iniciatīva. Šo iniciatīvu īsteno ASV bāzētā globālās attīstības un izglītības organizācija IREX.